ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية |

פרסומים

החומרים הנגישים ב"פרסומים" עברו תהליך של שיפוט עמיתים על פי אמות מידה אקדמיות מקובלות.

סקירת תוכניות לימודים במוזיקה ברחבי העולם.

שם העורך: מיכל ויזל
שם המחבר: יערה אלעזרי־שבדרון
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

התאמת תוכניות הלימודים וחומרי הלימוד למאה ה-21: מסמך ביניים

שם העורך: פרופ' ענת זוהר ועודד בושריאן
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

האם באמת אפשר לשפר ביצועים בחינוך כשאנו נדרשים לאחריותיות?

שם העורך: מוריה יזרעאלב
שם המחבר: פרופ' אנדי הרגריבס ופרופ' הנרי בראון
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

תמונת מצב: מסלולי קריירה בהוראה. דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, רננה פרזנצ'בסקי אמיר
שם המחבר: ד"ר ענת אבן זהב, ד"ר מירלה וידר ופרופ' אורית חזן
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מימון מערכות חינוך מכיל באירופה – עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלב
שם המחבר: European Agency for Special Needs and Inclusive Education
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מי משלם על החינוך הציבורי? עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלוב
שם המחבר: OECD
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מה הטעם בהערכה חינוכית?

שם העורך: מוריה יזרעאלב
שם המחבר: Bermna, A. I., Feuer, M. J. & Pellegrino, J. W
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט
1 2 3 4 5 6 7 8 >