חינוך לחשיבה ולשיח אזרחיים

פרסומים

חינוך לחשיבה ולשיח אזרחיים

חינוך לחשיבה ולשיח אזרחיים

שם המחבר: פרופ' קרול לי, האקדמיה הלאומית האמריקאית לחינוך (NAEd)
שנת הפרסום: 2022 - תשפ"ב

הפרסום מבוסס על הדוח המסכם של הוועדה לחשיבה ולשיח אזרחיים מטעם האקדמיה הלאומית לחינוך בארה"ב (NAEd).

האקלים שבו אנו חיים נעשה מקוטב, גזעני ופוליטי יותר ויותר. לכן חשוב לצייד את התלמידים והתלמידות בידע וcמיומנויות שיאפשרו להם להבין נושאים חברתיים מורכבים, לכבד נקודות מבט שונות משלהם ולנהל דו־שיח למרות ההבדלים.

כיצד ניצור הזדמנויות לילדים ומתבגרים לעסוק בדילמות אזרחיות עכשוויות, כדי שבעתיד יוכלו להשתתף במערכת הדמוקרטית? כיצד נקדם את הוראת התחום וכיצד ניצור את התנאים הטובים ביותר ללמידה שלו? במסמך מופיעים עיקרי ההמלצות של הוועדה בנושאי פרקטיקה ומדיניות.

לפרסום בשפות נוספות:


contents