במאמר זה פרופ' Andreas Schleicher , מנהל תחום חינוך ב OECD, מציג את הצעדים להתמודדות מיטבית של מערכות החינוך עם נגיף הקורונה, תוך התייחסות לתחומים הבאים: מינוף השימוש בטכנולוגיה, מתן אוטונומיה למורים ועידוד חדשנות, ושימור המרקם החברתי של בתי הספר והקהילות סביבו.
מסמך זה מציג תוצאות של סקר בנושא התמודדות מערכות חינוך עם משבר הקורונה. הסקר נערך ב 3.2020 במדינות שונות בעולם בקרב אנשי חינוך ומדיניות חינוך ומתייחס לתחומים הבאים: סגירת בתי הספר, המעבר ללמידה מרחוק, צרכים ואתגרים, מענים, מוכנות ללמידה מקוונת והשלכות חיוביות של המשבר.
24.3.2020
מאמר זה סוקר את צעדי המדיניות בהן נקטו מדינות שונות בתקופת המשבר בנושאים הבאים - הבטחת רצף הלמידה, התאמת מערך הבחינות, הבטחת ביטחון תזונתי, הקלת הנטל על ההורים, תמיכה חברתית-רגשית בתלמידים.
סיכום של וובינר שעסק במדיניות בהן נוקטות מדינות שונות בנושא בחינות מכריעות. המדינות השונות נקטו צעדים מגוונים כמו - שינוי מועד הבחינות, ביטול הבחינות והסתמכות על ביצועים קודמים והערכה מקוונת. שיקולים של שוויון הזדמנויות והוגנות היוו שיקולים מנחים בכל המדינות.
קישור ל
סדרת הוובינרים שקיים UNESCO בתקופת המשבר בנושאי המדינות הבאים: תמיכה במורים בנושא הבטחת רצף הלמידה, היבטים מגדריים בתקופת סגירת בתי הספר, אסטרטגיות של למידה מרחוק, היערכות לפתיחת בתי הספר.