האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים
ליצירת קשר
|
English
|
للصفحة باللغة العربية
|
לדף הפייסבוק
|
חיפוש
חיפוש
������
מעבר לתוכן העמוד
מעבר לתפריט ראשי
הגדל גודל פונט
הקטן גודל פונט
ביטול
מצב ניגודיות גבוהה
ביטול
מצב ניגודיות נמוכה
הצג קישורים
הצהרת נגישות
על היזמה
על היזמה
ועדת היגוי
צוות היזמה
פעילויות
חברים
חדשות ואירועים
אירועים
חדשות
פרסומים
חומרי רקע
צילומי הרצאות
עמוד הבית
>
פרסומים
>
פרסומים
פרסומים
החומרים הנגישים ב"פרסומים" עברו תהליך של שיפוט עמיתים על פי אמות מידה אקדמיות מקובלות.
חיפוש:
פעילות
יסודות משותפים לחינוך הבלתי פורמלי
הכלה (inclusion) בבתי הספר בישראל
חינוך לערכים – קווים מנחים למדידה והערכה
מדידת שיפור בבתי הספר בישראל
תרגום ועיבוד של ידע מחקרי
מת"ת - מידע תומך תכנון
מדד גיוון חברתי-כלכלי (אינטגרציה) בבתי ספר בישראל
טיפוח מיומנויות חברתיות רגשיות במערכת החינוך
התאמת תוכניות הלימודים וחומרי הלימוד למאה ה-21
ניהול מיטבי של הפיתוח המקצועי וההדרכה (של מורים) במערכת החינוך
שימוש בנתונים הנמדדים לאורך זמן כמקור מידע למדיניות ולתכניות חינוכיות בישראל: סקרי אורך כמקרה בוחן
לימוד ממהלכי עבר לשיפור החינוך המדעי בישראל והמצוינות בו
אי־שוויון וחינוך: קשרים בין גידול באי־שוויון חברתי־כלכלי לבין שוויון בהזדמנויות ובהישגים בחינוך
חינוך בלתי פורמלי
בין בית הספר למשפחה: קשרי מורים-הורים בסביבה משתנה
מורים מובילים כסוכני שיפור במערכת החינוך
שפה ואוריינות
מערכת חינוך לכול – ולכל אחד
מחקר מתווה-דרך: הצעה לארגון לימודים מחודש
התערבויות טיפוליות בילדים בעלי בעיות או הפרעות בהתנהגות
איך מורים לומדים מצילומי שיעורים?
מה צריכים לדעת העוסקים בהוראת המתמטיקה?
הוראת ערבית במערכת החינוך העברית
חינוך בגיל הרך (גן-ג'): אבחון, מדידה והערכה בגיל הרך
חינוך בגיל הרך (גן-ג') : ממחקר לעשייה בחינוך לגיל הרך
חינוך בגיל הרך (גן-ג') : קשרי משפחה-מסגרת חינוך בגיל הרך
רענון מערך האינדיקטורים לחינוך בישראל
ידע מחקרי מתפתח בנושא שפה וקריאה בכלל וקריאה בערבית בפרט
יחסי גומלין מורה-תלמיד
מי ילמד כשחסרים מורים?
מדידה והערכה בחינוך
נקה שדות
התאמת תוכניות הלימודים וחומרי הלימוד למאה ה-21: מסמך ביניים
שם העורך:
פרופ' ענת זוהר ועודד בושריאן
שנת הפרסום:
2019 - תשע"ט
קראו עוד
עתיד החינוך והמיומנויות, פרויקט "2030"
שם המחבר:
ארגון ה- OECD
שנת הפרסום:
2019 - תשע"ט
קראו עוד
דגשים מתוך סקירה: חומרי לימוד למאה ה-21
שם העורך:
עודד בושריאן
שם המחבר:
ד"ר עמליה רן, מרכז המידע הבין-מכללתי מכון מופ"ת
שנת הפרסום:
2018 - תשע"ט
קראו עוד
דגשים מתוך סקירה - עיצוב תוכניות לימודים למאה ה-21: סקירה השוואתית בין לאומית
שם המחבר:
ד"ר לינור הדר, גב' ליאת צבירן
שנת הפרסום:
2018 - תשע"ט
קראו עוד