ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية |

פרסומים

החומרים הנגישים ב"פרסומים" עברו תהליך של שיפוט עמיתים על פי אמות מידה אקדמיות מקובלות.

תמונת מצב: מסלולי קריירה בהוראה. דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, רננה פרזנצ'בסקי אמיר
שם המחבר: ד"ר ענת אבן זהב, ד"ר מירלה וידר ופרופ' אורית חזן
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מי משלם על החינוך הציבורי? עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלוב
שם המחבר: OECD
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

התערבויות לטיפוח מיומנויות חברתיות-רגשיות והטמעתן במערכת החינוך - דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר טלי פרידמן
שם המחבר: ד"ר עמליה רן, ד"ר שלמה רומי וד"ר ליאת יוספברג־בן יהושע - מכון מופ"ת
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

אינדיקטורים להטמעה של למידה חברתית-רגשית (SEL) בבתי הספר

שם המחבר: ארגון The Collaborative for Academic, Social, and Emotional Learning - CASEL
שנת הפרסום: 2019 -

למידה חברתית־רגשית: מיפוי מושגי ובסיס תיאורטי. דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר טלי פרידמן
שם המחבר: ד"ר דניאל שפרלינג, ד"ר ליאת יוספברג־בן יהושע, מכון מופ"ת
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

למידה חברתית־רגשית בבתי הספר: ממצאים ממחקרים אחרונים וגישות למדידה ולהערכה. עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר טלי פרידמן
שם המחבר: Schonert-Reichl, K. and Rowcliffe, P.
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

למידה והתפתחות מקצועית של מורים - עיבוד והנגשה

שם העורך: מוריה יזרעאלב, ד"ר תמי חלמיש אייזנמן
שם המחבר: Prof. Helen Timperley
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט
1 2 3 4 5 6 >