ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية |

פרסומים

החומרים הנגישים ב"פרסומים" עברו תהליך של שיפוט עמיתים על פי אמות מידה אקדמיות מקובלות.

האם באמת אפשר לשפר ביצועים בחינוך כשאנו נדרשים לאחריותיות?

שם העורך: מוריה יזרעאלב
שם המחבר: פרופ' אנדי הרגריבס ופרופ' הנרי בראון
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

תמונת מצב: מסלולי קריירה בהוראה. דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, רננה פרזנצ'בסקי אמיר
שם המחבר: ד"ר ענת אבן זהב, ד"ר מירלה וידר ופרופ' אורית חזן
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מימון מערכות חינוך מכיל באירופה – עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלב
שם המחבר: European Agency for Special Needs and Inclusive Education
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מי משלם על החינוך הציבורי? עיבוד והנגשה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן, מוריה יזרעאלוב
שם המחבר: OECD
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

מה הטעם בהערכה חינוכית?

שם העורך: מוריה יזרעאלב
שם המחבר: Bermna, A. I., Feuer, M. J. & Pellegrino, J. W
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

אפקטיביות של פיתוח מקצועי: דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר תמי חלמיש אייזנמן ורננה פרזנצ'בסקי אמיר
שם המחבר: ד"ר דניאל שפרלינג, ד"ר ליאת יוספברג בן-יהושע, מכון מופ"ת
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט

התערבויות לטיפוח מיומנויות חברתיות-רגשיות והטמעתן במערכת החינוך - דגשים מתוך סקירה

שם העורך: ד"ר טלי פרידמן
שם המחבר: ד"ר עמליה רן, ד"ר שלמה רומי וד"ר ליאת יוספברג־בן יהושע - מכון מופ"ת
שנת הפרסום: 2019 - תשע"ט
1 2 3 4 5 6 7 >