ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية |

חדשות

דרושים\ות אנשי\נשות מחקר וכתיבה בתחום החינוך

15/07/2019
היוזמה מחפשת אנשי\נשות מחקר עבור כתיבה של שני דוחות: דוח המציג סוגים של שיתופי פעולה בין בתי ספר בעולם ומדגים אותם ודוח העוסק באסדרה (רגולציה) של מחקרים הנערכים בתוך בתי ספר.

קול קורא להגשת מאמרים וכתבות בנושא 'למידה חברתית-רגשית (SEL) – אתגרים בהטמעה במערכת החינוך' במסגרת שיתוף פעולה בין היזמה למכון מופ"ת

03/06/2019
המאמרים יפורסמו בגיליון הבא של ביטאון מכון מופ"ת, במסגרת 'בימת דיון' שתוקדש לנושא. המאמרים ישמשו להעשרת תהליך גיבוש ההמלצות של וועדת המומחים בנושא 'טיפוח מיומנויות חברתיות רגשיות במערכת החינוך'.

דרוש\ה - לתפעול אתר האינטרנט ולהפצת ידע מחקרי בחינוך

28/02/2019
ליזמה למחקר יישומי בחינוך דרוש\ה סטודנט\ית לתפעול אתר אינטרנט ולהפצת ידע מחקרי בחינוך

ליזמה למחקר יישומי בחינוך דרוש חוקר/ת

11/02/2019
החוקר/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על כתיבת 15-10 דוחות מחקר בשנה בתחום חינוך.

דרושה תלמידת מחקר לכתיבת דוח בנושא חינוך מוזיקלי

10/01/2019
ליזמה למחקר יישומי בחינוך דרושה תלמידת מחקר בעלת רקע בחינוך מוזיקלי או בנושאים קרובים, לצורך כתיבת דוח הבוחן למידה של מוזיקה בעולם.

מורים, אנחנו רוצים לשמוע אתכם!

11/11/2018
הוועדה פונה למורים בבקשה לשתף בנסיון ובתובנות בנושא פיתוח מקצועי והדרכה

האם באמת אפשר לשפר ביצועים בחינוך כשאנו נדרשים לאחריותיות? תרגום מסקנות ומדריך מעשי – אנדי הרגריבס והנרי בראון

16/09/2018
הרגריבס ובראון בחנו את המתח בין הרצון להשתפר ובין הדרישה לאחריותיות במקרי בוחן ממדינות שונות, וכתבו בשנת 2017 דוח מסכם. כאן תוכלו לקרוא את תקציר המנהלים של הדוח, מתורגם וערוך.
1 2 3 4