ליצירת קשר | English | للصفحة باللغة العربية |

חדשות

האם באמת אפשר לשפר ביצועים בחינוך כשאנו נדרשים לאחריותיות? תרגום מסקנות ומדריך מעשי – אנדי הרגריבס והנרי בראון

16/09/2018
הרגריבס ובראון בחנו את המתח בין הרצון להשתפר ובין הדרישה לאחריותיות במקרי בוחן ממדינות שונות, וכתבו בשנת 2017 דוח מסכם. כאן תוכלו לקרוא את תקציר המנהלים של הדוח, מתורגם וערוך.

דרוש/ה תלמיד/ת מחקר לעבודת איתור וסיכום מאמרים לצורך פרוייקט מיידי וקצר מועד.

05/09/2018
דוקטורנט או תלמיד תואר שני בחינוך / מדעי החברה, רצוי עם רקע מתודולוגי חזק, לעבודה של חיפוש וסיכום מאמרים בנושא מתודות ומודלים להערכה ומדידה של תהליכי פיתוח מקצועי של מורים.

קול קורא להגשת מאמרים וכתבות בנושא 'פיתוח מקצועי - הישגים וחסמים' במסגרת שיתוף פעולה בין היזמה למכון מופ"ת

30/08/2018
המאמרים יפורסמו בגיליון הבא של ביטאון מכון מופ"ת, במסגרת 'בימת דיון' שתוקדש לנושא. המאמרים ישמשו להעשרת תהליך גיבוש ההמלצות של וועדת המומחים בנושא 'ניהול מיטבי של הפיתוח המקצועי וההדרכה במערכת החינוך'.

ליזמה למחקר יישומי בחינוך דרוש/ה עוזר/ת להפקת כנס

29/08/2018
דרוש/ה עוזר/ת להפקת כנס בן יומיים ואירועים נלווים שיתקיימו בתחילת ינואר 2019. העבודה תחל באוקטובר 2018 ותימשך עד השבוע הראשון של ינואר 2019.

קולות קוראים לסקירות מדעיות בנושא למידה חברתית-רגשית

07/05/2018
מועד אחרון להגשת הצעה מקדמית: 28.5.2018

קול קורא בנושא תכניות - למידה חברתית-רגשית ופניה לציבור לחוות דעת בנושא

30/04/2018
קול קורא למידע על התערבויות ותכניות - למידה חברתית-רגשית ופנייה לציבור לחוות דעת על למידה חברתית-רגשית
1 2 3