יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך - פדגוגיה ופרקטיקה

פדגוגיה ופרקטיקה

מסמכים העוסקים בגישות פדגוגיות ובפרקטיקות רלוונטיות בתקופת הקורונה:
 
 
כמענה לצורך בחינוך איכותי לכל בתקופת משבר הקורונה, ארגון HundrED הוביל תהליך בהשתתפות רחבה של חוקרים, אנשי חינוך, מפתחים ויזמים ממדינות שונות בעולם לזיהוי הבעיות והמענים המקוונים האפקטיבים ביותר שכבר נמאים בשימוש באיזורים שונים בעולם. המסמך מציג את תהליך המחקר ואת מאגר המענים שזוהו כאפקטיבים ביותר בסיוע למורים, הורים ותלמידים בתקופה זו.
 
 
פרסונליזציה של הלמידה היא גישה בה מורים יכולים להתאים את ההוראה והלמידה לכל תלמיד ותלמידה באופן ייחודי. אחת הדרכים המרכזיות לקידום פרסונליזציה בחינוך היא שימוש "חכם" בנתונים באמצעות טכנולוגיות של בינה מלאכותית. משבר הקורונה הבליט עוד יותר את החשיבות של טכנולוגיות מסוג זה שיכולות לסייע למורים ולתלמידים לנווט בשלל המשאבים הדיגיטליים בצורה מותאמת לצרכי התלמידים.